Waar bezorgt Bengshop.nl?
Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen op verzendgebied. Mist u een vraag of heeft u liever een medewerker die u te woord staat? Bel ons of vul het onderstaand contactformulier in.
Wij leveren onze producten in heel Nederland.
Voor Duitsland en België verzenden wij enkel onbreekbare pakket zendingen!!! Maximaal 10 kilo en niet groter dan 120*78*58 cm.
Per 1 juli 2021 zenden wij enkel nog aan zakelijke adressen in het buitenland met een geldig BTW nummer. Woont u in een ander land en/of het pakket voldoet niet aan bovenstaande voorwaarden neem dan contact met ons op.
Bijzondere omstandigheden:
Wij leveren uw bestellingen mits bereikbaar via verharde weg naar de (eerste) voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd. Waddeneilanden, hebben doorgaans 1 extra leverdag nodig.
Verzendwijzen
Pakketpost:
Kleinere artikelen worden per pakketpost verzonden via DPD.
Rechtstreeks vanaf leverancier:
Voor deze service belt Bengshop.nl bij een particulier-account om de dag van aflevering met u door te spreken, bij een bedrijfs-account gaan wij ervan uit dat alle werkdagen levering mogelijk is. Met deze methode is levering binnen 24 uur zelfs mogelijk, op voorwaarde dat materialen beschikbaar zijn en de betaling ontvangen is. Bezorging tussen 07:00 en 16:00 uur. Bij geen gehoor wordt pas na een vervolgafspraak weer geleverd.
Verzendkosten
Onder de € 250,- orderwaarde zijn de verzendkosten € 8,50 binnen Nederland. Boven de € 250,- orderwaarde is Gratis Verzending.
Voor Duitsland en België is het € 21,75 echter enkel onbreekbare pakketzendingen!!! Maximaal 10 kilo en niet groter dan 120*78*58 cm.
Per 1 juli 2021 zenden wij enkel nog aan zakelijke adressen in het buitenland met een geldig BTW nummer.
Woont u in een ander land en/of het pakket voldoet niet aan bovenstaande voorwaarden neem dan contact met ons op.
Beschadigde of onvolledige zending.
Ondanks dat we er veel zorg aan besteden de producten op juiste wijze bij u te leveren kan er altijd wat fout gaan.
U, of uw ontvangst gemachtigde, dient de producten van de levering binnen 24 uur te controleren op beschadiging, onvolkomen heden of onjuiste zending.
Gecontroleerd dient te worden niet alleen de verzendverpakking maar ook de geleverde producten zelf.
Indien u producten ontvangt die u niet heeft besteld of niet alle door u bestelde producten worden geleverd, dan raden wij u het volgende aan:
Controleer eerst uw pakbon: Op uw pakbon staat wat er in die levering zit, het kan namelijk voorkomen dat er meerdere zendingen onderweg zijn. Indien de aantallen niet kloppen t.o.v deze pakbon stuur dan een e-mail naar Verzend support met de volgende informatie:
- Klantnummer (Accountnummer).
- Ordernummer.
- Artikelnummer van het ontbrekende en/of verkeerd geleverde product(en).
- Een nauwkeurige beschrijving van het probleem.
- Maak, indien mogelijk, digitale foto's van de zending.
Wij nemen dan contact met u op om met u af te stemmen hoe wij het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.
Beschadigde levering:
Is een product beschadigd ontvangen meld dit dan direct, doch uiterlijk binnen 24 uur na levering per email ook in het weekend. Wij pakken uw melding zsm op werkdagen dan op en zullen zo mogelijk vragen naar een digitale foto om e.e.a zo goed mogelijk op te lossen. Indien een pakket met zichtbare schade wordt aangeboden, dan dit bij de deur weigeren en ons gelijk telefonisch of per mail op de hoogte stellen, zodat wij dit ook zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.
Beschadigingen die na 24 uur gemeld worden, kunnen wij niet meer in behandeling nemen.
Zendingen die geleverd zijn op een adres met een neerzettoestemming voor de betreffende pakketbezorger, zijn voor risico van de ontvanger, bengshop of de pakketbezorger zijn niet meer aansprakelijk voor de dan verloren en/of beschadigde pakketten.
Hoe volg ik de zending? (Track & Trace)
Wanneer uw bestelling klaar is voor verzenden, ontvangt u per e-mail een verzend-bevestiging. De verzend-bevestiging wordt verstuurd op het moment dat uw bestelling ingepakt klaar staat om opgehaald te worden (door PostNL of DPD).
Zodra uw bestelling ons eigen magazijn heeft verlaten en de trackingcode is geactiveerd door de verzender kunt u met behulp van deze unieke track&tracé link volgen waar de zending zich bevindt.
Dit kan rechtstreeks via de website van PostNL of DPD. U hoeft ons hier niet speciaal voor te benaderen.
Het kan ook zo zijn dat onze leveranciers een pakket rechtstreeks naar u verzenden via DPD of GLS, echter daarvan ontvangt u geen Track & Trace code. Onze leveranciers ontvangen uw email adres namelijk niet van ons.
Zendingen, waarvoor wij hebben gebeld voor een afleverdag worden niet via het track & trace systeem verzonden, dit zijn geen volgbare pakketzendingen maar is vrachttransport.